🇳🇴 DIN ENESTE NORSKE FORHANDLER 🇳🇴

Handelsbetingelser

Firmainformasjon

SWIMTAG NORDIC AS
Org.nr.: 912259196
Adresse: Skrevegen 71, KOLNES, Norway 5541
E-post: info@woodsport.no
Telefonnummer: +47 99 77 83 33
Etableringsår: 2013.
 

Innbetaling

Kredittkort:

Du kan betale online gratis med ditt betalingskortet.
Vi bruker Klarna for sikker betaling.
Et større beløp enn det du har godkjent ved kjøp kan aldri heves.

 

Leveranse

Frakt til Norge beregnes ut fra speditørens prisliste og du betaler ingen ekstra gebyr for vår interne håndtering av din bestilling. 
 

Angrerett

Når du handler hos oss har du en utvidet angrerett på 30 dager.
Når du kansellerer et kjøp, må du gi oss beskjed innen 30 dager etter mottak om at du ønsker å angre. Meldingen må gis ved å skrive til info@woodsport.no

Du kan også velge å bruke vårt standard angreskjema, som du kan sende tilbake. Klikk her for å laste ned et kanselleringsskjema

Du kan ikke angre det ved å bare nekte å motta varen uten å gi oss tydelig beskjed om dette samtidig.

 

Klagerett

Når du handler på woodsport.no nettbutikk har du naturligvis 2 års klagerett. Ved registrering av ditt utstyr kan dette forlenges til 3 år (og 5 år for tredeler) ved å sende oss en e-post. Woodsport er forpliktet til å sikre at ditt utstyr alltid oppfyller våre høye kvalitetskrav. Hvis det oppstår problemer i garantiperioden, vil du motta nødvendige reservedeler uten ekstra kostnad. Det er vanligvis en enkel oppgave å erstatte den defekte delen selv.

Det er selvsagt et krav at reklamasjonen er berettiget og at feilen ikke skyldes feil bruk av produktet eller annen skadelig oppførsel.

MERK: Dersom det benyttes andre vannrensekjemikalier enn de vi har spesifisert, opphører kravsretten for tankdeler. Ikke bruk frostvæske i vanntanken.

Du må annonsere innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget produktfeilen. Dersom du klager innen to måneder etter at feilen ble oppdaget, er reklamasjonen alltid innen rimelig tid.

 

Tilgang til klager

Hvis du vil klage på kjøpet ditt, må du kontakte våre kundekontakter på info@woodsport.no

Hvis vi ikke finner en løsning, kan du sende en klage til Forbrukertilsynet.

EU-kommisjonens nettbaserte klageportal kan også brukes når du sender inn en klage. Dette er spesielt relevant hvis du er forbruker som bor i et annet EU-land. Klager sendes inn her: http://ec.europa.eu/odr

Når du sender inn en klage, må du oppgi vår e-postadresse info@woodsport.no