Handelsbetingelser
Firmainformasjon
Adresse: Skrevegen 71, KOLNES, Norway 5541
E-post: info@woodsport.no
Telefonnummer: +47 40 54 78 60
Etableringsår: 2013.
Innbetaling
Vi kan i samarbeid med Klarna tilby trygge betalingsmetoder:
- Betal direkte med VISA / Mastercard: Du kan velge å betale direkte med kort når du handler med Klarna. For å gjøre det enda enklere ved neste kjøp kan du velge å lagre dine opplysninger.
-
Betal senere: Når du har fått det du har bestilt har du som regel 14 dager på å betale fakturaen. Ønsker du å forlenge betalingstiden kan du logge inn hos Klarna, og selv utsette forfallsdatoen med 10 dager.
Del opp betalingen: Ønsker du å dele opp betalingen på fakturaen din? Nå kan du selv endre dette med ett klikk ved å logge inn og aktivere funksjonen på Klarnas hjemmeside. - Har du spørsmål vedr. faktura kan du kontakte Klarna på telefonnummer: 21 01 89 91. Alle priser i norske kroner (NOK), inkludert gjeldende merverdiavgift. Priser i butikk og online kan i noen tilfeller variere, og vi forbeholder oss retten til å endre våre priser.
Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra selgeren til kjøperen. Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes. Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved forsendelse av varen. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 dager fra mottak. Kjøpere under 18 år kan ikke betale med etterfølgende faktura.
Leveranse
Angrerett
Når du handler hos oss har du en utvidet angrerett på 30 dager.
Når du kansellerer et kjøp, må du gi oss beskjed innen 30 dager etter mottak om at du ønsker å angre. Meldingen må gis ved å skrive til info@woodsport.no
Du kan også velge å bruke vårt standard angreskjema, som du kan sende tilbake. Klikk her for å laste ned et kanselleringsskjema
Du kan ikke angre det ved å bare nekte å motta varen uten å gi oss tydelig beskjed om dette samtidig.
Klagerett
Når du handler på woodsport.no nettbutikk har du naturligvis 2 års klagerett. Ved registrering av ditt utstyr kan dette forlenges til 3 år (og 5 år for tredeler) ved å sende oss en e-post. Woodsport er forpliktet til å sikre at ditt utstyr alltid oppfyller våre høye kvalitetskrav. Hvis det oppstår problemer i garantiperioden, vil du motta nødvendige reservedeler uten ekstra kostnad. Det er vanligvis en enkel oppgave å erstatte den defekte delen selv.
Det er selvsagt et krav at reklamasjonen er berettiget og at feilen ikke skyldes feil bruk av produktet eller annen skadelig oppførsel.
MERK: Dersom det benyttes andre vannrensekjemikalier enn de vi har spesifisert, opphører kravsretten for tankdeler. Ikke bruk frostvæske i vanntanken.
Du må annonsere innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget produktfeilen. Dersom du klager innen to måneder etter at feilen ble oppdaget, er reklamasjonen alltid innen rimelig tid.
Tilgang til klager
Hvis du vil klage på kjøpet ditt, må du kontakte våre kundekontakter på info@woodsport.no
Hvis vi ikke finner en løsning, kan du sende en klage til Forbrukertilsynet.
EU-kommisjonens nettbaserte klageportal kan også brukes når du sender inn en klage. Dette er spesielt relevant hvis du er forbruker som bor i et annet EU-land. Klager sendes inn her: http://ec.europa.eu/odr
Når du sender inn en klage, må du oppgi vår e-postadresse info@woodsport.no
Returadresse
Woodsport AS, Skrevegen 71, 5541 Kolnes, Norge